ORGANISATION DE LA RENTREE 2017 / ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЧАТКУ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ 2017-2018

VOTRE ENFANT ENTRE EN MATERNELLE OU AU CP

Rentrée le Lundi 4 septembre à 9h30 à la maternelle

Rendez-vous dans la cour de l’école maternelle au 21, rue Lypynskogo.Le service de restauration commencera dès lundi. Les enseignants recueilleront les inscriptions à l’arrivée des élèves le matin.Les élèves de maternelle auront classe jusqu’à 15h et les CP jusqu’à 15h15.

ВАША ДИТИНА ІДЕ ДО ДИТЯЧОГО САДОЧКУ ЧИ ДО КЛАСУ CP (до 1-го класу)

Початок занять у понеділок 4 вересня о 9:30

Учні збираються на подвір’ї школи по вул. Липинського, 21. Їдальня працюватиме з понеділка. Вчителі вранці запишуть всіх бажаючих обідати в цей день. Підготуйте для дитини полуденок, який вона зможе з’їсти на перерві о 10 годині. Для учнів дитячого садочку заняття закінчуються о 15:00, для учнів класу СР о 15:15.

VOTRE ENFANT EST EN ELEMENTAIRE (CE1, CE2, CM1, CM2)

Rentrée le Lundi 4  septembre à 8h30 au 52V

Rendez-vous dans la cour du bâtiment 52V.

L’accès se fait dans la rue Lypynskogo à côté du Vélodrome.

Les élèves auront classe jusqu’à 15h15. Les enfants seront récupérés dans la cour.

ВАША ДИТИНА ІДЕ ДО 2-ГО, 3-ГО, 4-ГО, 5-ГО КЛАСУ

Початок занять у понеділок 4 вересня о 8:30 у школі за адресою вул. Б.Хмельницького, 52В

Зустрічаємося на подвір’ї.

Прохід через вул. Липинського біля велотреку.

Заняття закінчуються о 15:15. Дітей можна буде забрати у дворі школи.

VOTRE ENFANT EST AU SECONDAIRE (6e, 5e, 4e, 3e, 2de, 1ère, terminale)

Rentrée le lundi 4 septembre à 13h30 à  l’école 118, 5, rue Toulchinska.

Rendez-vous dans la cour de l’école 118.

Une navette conduira les élèves qui le souhaitent jusqu’à l’école 118 (pour la journée du 4 septembre, les élèves peuvent s’inscrire en remplissant le formulaire en ligne qui sera adressé prochainement).Pour toutes les questions vous pouvez vous renseigner auprès du CPE Mme Iryna ZINCHENKO – tel 0444683060)

Le rendez-vous est fixé à 12h40, école 21 rue Lypynskogo. Le retour sera également assuré à partir de 16h15.

Les élèves auront classe jusqu’à 16h15 ce lundi. L’emploi du temps normal démarrera le mardi 5 septembre.

Un service de navette est organisé par l’établissement. Un formulaire d’inscription vous sera adressé très prochainement.

ВАША ДИТИНА ІДЕ ДО КЛАСУ СЕРЕДНЬОЇ ЧИ СТАРШОЇ ШКОЛИ (6e, 5e, 4e, 3e, 2de, 1ere, terminale)

Початок занять у понеділок 4 вересня о 13:30 у школі №118, за адресою вул. Тульчинська, 5

Зустріч на подвір’ї школи № 118.

Шкільний автобус відвезе всіх бажаючих учнів до школи №118 (щоб записатися на 4 вересня, просимо заповнити формуляр, що надійде незабаром) – з усіх питань Ви можете звернутися до завуча з виховної роботи пані Ірини ЗІНЧЕНКО за тел. 044 4683060. Відправлення о 12:40 зі школи по вул. Липинського, 21. Повернення після занять починаючи з 16:15.

У понеділок заняття закінчуються о 16:15. Заняття за розкладом розпочнуться з вівторка, 5 вересня.

Школа пропонує послуги шкільного автобуса. Найближчим часом ми надішлемо Вам необхідний для запису формуляр.

ASSOCIATION SPORTIVE,  ACTIVITES EXTRA SCOLAIRES ET ETUDE

■   Les clubs démarreront au début du mois d’octobre. Un courriel avec les modalités d’inscription et le descriptif des activités sera envoyé à toutes les familles à partir de la mi-septembre

■   Un service de garderie est mis en place dès lundi 4 septembre jusqu’à 16h15 à 21, rue Lypynskogo et 16h30 à l’école 52V (Merci d’informer le plus vite possible le secrétariat si vous êtes intéressé par ce service)

СПОРТИВНІ ЗАНЯТТЯ, ПОЗАКЛАСНІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ та ГРУПА ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ

■   Клуби розпочнуть свою роботу на початку жовтня. Інформація щодо запису на позакласні види діяльності буде надіслана батькам з середини вересня.

■   Група продовженого дня працюватиме починаючи з понеділка, 4 вересня до 16:15 у школі на вул. Липинського, 21 та до 16:30 на Б.Хмельницького, 52В (Щоб залишити дитину, просимо завчасно повідомити про це секретаря школи).